Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015

Χέλμουτ Σμιτ: Αναγκαία μία μεγάλη διαγραφή του ελληνικού χρέους


Την ανάγκη ύπαρξης ενός επενδυτικού προγράμματος προς όφελός της Ελλάδας καθώς και τη διαγραφή ενός μεγάλου μέρους του χρέους της, υποστηρίζει ο πρώην καγκελάριος της τότε Δυτικής Γερμανίας Χέλμουτ Σμιτ.
Αναφερόμενος στις διαπραγματεύσεις μεταξύ Αθήνας και θεσμών, ο Γερμανός πολιτικός κρίνει ότι βρισκόμαστε στο ίδιο σημείο όπως και πριν και εκτιμά ότι η Eλλάδα δεν θα μπορέσει ποτέ να πληρώσει το τεράστιο χρέος της. Μιλώντας στο ΑΠΕ ο κ. Σμιτ επεσήμανε, μάλιστα, ότι στην πραγματικότητα πολλά από τα δισεκατομμύρια ευρώ της βοήθειας προς την Ελλάδα βρίσκονται στα βιβλία μόνο.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.