Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015

Τσίπρας: Δε θα συναινέσω σε κακή συμφωνία...



Σαφέστατο μήνυμα, ότι η Ελλάδα είναι κυρίαρχο κράτος που πρέπει να αποφασίζει μόνο του το πώς εξοικονομεί χρήματα ...
και ότι ο ίδιος δεν πρόκειται να συναινέσει σε μία κακή συμφωνία, στέλνει ο Έλληνας πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, μέσα από τη συνέντευξή του που δημοσιεύεται σήμερα στην αυστριακή εφημερίδα "΄Εστεραϊχ".


Ο πρωθυπουργός τονίζει ότι θέλει μια συμφωνία, η οποία θα έχει μία βιώσιμη μορφή για την οικονομία και το κοινωνικό σύστημα της Ελλάδας, και όχι απλά μία συμφωνία, αλλά μία συμφωνία η οποία θα δίνει τη δυνατότητα εξόδου από την κρίση.

«Αυτές τις ημέρες μάθαμε να ζούμε με κίνδυνο και οι τελευταίοι τέσσερις μήνες ήταν επίσης επικίνδυνοι. Θα συνεχίσουμε μέχρι να βρούμε μία δίκαιη λύση. Είμαστε κυρίαρχο κράτος που πρέπει να αποφασίζει μόνο του το πώς εξοικονομεί χρήματα» σημειώνει χαρακτηριστικά.


Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2015/06/blog-post_5737.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.