Αισιόδοξος ότι θα υπάρξει συμφωνία εμφανίστηκε o αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Δημήτρης Μάρδας, τονίζοντας παράλληλα, ότι οι πληρωμές που έχει να κάνει το κράτος τη Δευτέρα θα γίνουν κανονικά.
Μιλώντας στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του ΣΚΑΪ ο κ. Μάρδας, αναφερόμενος στη διαπραγμάτευση, τόνισε: «Έχουν εντατικοποιηθεί οι επαφές. Όλα δείχνουν ότι επιδιώκεται να έρθει στο τραπέζι μια συμφωνία το συντομότερο δυνατό».
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/132677/mardas-oi-pliromes-tha-ginoyn-kanonikotata-ti-deytera
Φωτό από: topontiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.