Στα δικαστήρια θα φθάσουν τελικά, μετά την άγρια κόντρα τους ο Άδωνις Γεωργιάδης και η Ντέπυ Γκολεμά. Ο βουλευτής της ΝΔ κατέθεσε μήνυση μετά το σάλο που προκλήθηκε και τα σχόλια της τηλεκριτικού στα social media.
Διαβάστε περισσότερα στο MEDICALLAND
Πηγή: crashonline.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.