Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

Θα τα πουν στα δικαστήρια Άδωνις και Γκολεμά


Στα δικαστήρια θα φθάσουν τελικά, μετά την άγρια κόντρα τους ο Άδωνις Γεωργιάδης και η Ντέπυ Γκολεμά. Ο βουλευτής της ΝΔ κατέθεσε μήνυση μετά το σάλο που προκλήθηκε και τα σχόλια της τηλεκριτικού στα social media.



Διαβάστε περισσότερα στο MEDICALLAND

Πηγή: crashonline.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.