«Σε λίγες ημέρες από σήμερα συμπληρώνονται 5 μήνες της νέας διακυβέρνησης. Από την πρώτη στιγμή βρεθήκαμε να αντιμετωπίζουμε μια δύσκολη ασφυκτική κατάσταση για την οποία δεν φέρουμε ευθύνη» είπε ο πρωθυπουργός ανοίγοντας την ομιλία του στην ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ.
«Αυτή την κατάσταση βρεθήκαμε να διαχειριζόμαστε αλλά δεν πέσαμε από τα σύννεφα κάναμε γενναία επιλογή να διεκδικήσουμε στην πιο δύσκολη στιγμή να αναλάβουμε την ευθύνη της διακυβέρνησης καθώς όλο και περισσότερο η χώρα βούλιαζε στο μνημονιακό καθεστώς. Γνωρίζαμε ότι δεν θα ήταν περίπατος», πρόσθεσε, σημειώνοντας ότι η κυβέρνηση κατάφερε να κάνει τη χώρα να σταθεί στα πόδια της.
Ο πρωθυπουργός είπε ότι η προηγουμένη κυβέρνηση άφησε ένα ναρκοθετημένο πεδίο ποντάροντας στην αριστερή παρένθεση, πρόσθεσε όμως ότι η κυβέρνηση με την προσοχή της στο μέτωπο της διαπραγμάτευσης κατάφερε να πάρει μέτρα όπως αυτά για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης και τη διευκόλυνση των οφειλετών.
Δηλώσαμε με κάθε δυνατό τρόπο ότι αυτή η συμφωνία δεν μπορεί να αποτελεί μια συνέχεια της μνημονιακής πολιτικής, της πολιτικής της λιτότητας και της ύφεσης που μόνο δεινά συσσώρευσαν σε αυτή τη χώρα. Η ελληνική πλευρά προσήλθε στο διάλογο με ειλικρίνεια. Μετά από τέσσερις μήνες εντατικών διαπραγματεύσεων καταθέσαμε ένα κείμενο που θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για μια συμφωνία βιώσιμη και κοινωνικά ανεκτή, είπε ο πρωθυπουργός. Αλλά όπως είπε αντί απάντησης στην πρόταση αυτή παραλάβαμε κείμενο 5 σελίδων που αγνόησε τις διαπραγματεύσεις.
Οι Θεσμοί ζητούν υψηλούς δημοσιονομικούς στόχους και αρνούνται τα δικά μας ισοδύναμα μέτρα, συμπλήρωσε και πρόσθεσε ότι "η εμμονή σε ένα πρόγραμμα περικοπών που έχει αποτύχει και σε μέτρα που δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτά δεν είναι μόνο ένα λάθος, το πιθανότερο είναι ότι εξυπηρετεί πολιτικές σκοπιμότητες και ένα σχέδιο για την ταπείνωση όχι μόνο της κυβέρνησης αλλά του ελληνικού λαού".

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.