Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

Γαλλία: Χιλιάδες κόσμου διαδήλωσαν στο Παρίσι υπέρ της Ελλάδας...


Πολλές χιλιάδες άνθρωποι διαδήλωσαν σήμερα στο Παρίσι, εκφράζοντας...
την αλληλεγγύη τους για την Ελλάδα. «Υποστηρίζουμε την Ελλάδα. Στοπ στη λιτότητα», «Ο ΣΥΡΙΖΑ ανοίγει το δρόμο», «Οι λαοί ορθώνονται», «ευρωπαϊκή αλληλεγγύη με τον ελληνικό λαό, ενάντια στη δικτατορία του χρέους και της λιτότητας», ήταν μερικά από τα συνθήματα γραμμένα στα πανό των διαδηλωτών.

Επικεφαλής της πορείας ήταν προσωπικότητες από τα γαλλικά κόμματα της αριστεράς και των οικολόγων. Ανάμεσά τους ο Ζαν Λυκ Μελανσόν του Αριστερού Μετώπου, ο οποίος άδραξε την ευκαιρία για να επιτεθεί ιδιαίτερα στην κα Λαγκάρντ :

«Εύχομαι τη Δεύτερα, να ηρεμήσουμε λίγο και ιδιαίτερα η κυρία Λαγκάρντ» δήλωσε ο κ. Μελανσόν αναφερόμενος στα λόγια της διευθύντριας του ΔΝΤ που ζήτησε να γίνονται οι συζητήσεις «με ενήλικες». Έκφραση «απαράδεκτη, προερχόμενη μάλιστα από άτομο σαν την κα Λαγκάρντ», υπογράμμισε ο Ζ. Λ. Μελανσόν αναφερόμενος στις ευθύνες της κας Λαγκάρντ σε δύο υποθέσεις (επί υπουργίας της στη Γαλλία) για τις οποίες επανειλημμένα κλήθηκε να απολογηθεί: υπόθεση Ταπί και Société Générale. «Θα προτιμούσαμε ένα άτομο πιο λογικό από αυτήν» πρόσθεσε.




Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2015/06/blog-post_3937.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.