Ξεκίνησε λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Τετάρτης η νέα συνάντηση του Έλληνα πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα ...
με τους επικεφαλής των θεσμών, ενώ το θρίλερ των διαπραγματεύσεων για την επίτευξη συμφωνίας συνεχίζεται στις Βρυξέλλες.
Γιούνκερ, Λαγκάρντ, Ντράγκι, Ντάισελμπλουμ, Ρέγκλινγκ και Τσίπρας συναντώνται εκ νέου, μετά την άκαρπη, εξάωρη συνεδρίαση του απογεύματος, την οποία ακολούθησε ένα εξίσου άκαρπο Eurogroup. Ο επικεφαλής Γερούν Ντάισελμπλουμ διέκοψε τη συνεδρίαση και ανακοίνωσε νέα για αύριο το μεσημέρι (14:00 ώρα Ελλάδας) ενώ όπως τόνισε αμέσως μετά, οι διαβουλεύσεις θα συνεχιστούν όλη τη νύχτα, αν χρειαστεί. Εξερχόμενος της συνεδρίασης ο Φινλανδός υπουργός Οικονομικών Άλεξ Στουμπ δήλωσε: «Χρειαζόμαστε σύντομα μια λύση καθώς ο χρόνος εξαντλείται. Είναι σημαντικό να συνεχίσουμε τη διαδικασία. Θα εξαντλήσουμε και το τελευταίο περιθώριο. Οδεύουμε προς το τέλος. Ελπίζουμε να έχουμε συγκεκριμένες προτάσεις μέχρι αύριο. Δεν υπάρχει κάτι στο τραπέζι».
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2015/06/blog-post_1057.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.