Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Τι θα συμβεί στις 30 Ιουνίου, που δεν έχει ξαναγίνει από το 1972 έως σήμερα;



Σύμφωνα με το IERS (International Earth Rotation and Reference Systems Service) ο φετινός Ιούνιος θα είναι κατά 1 δευτερόλεπτο μεγαλύτερος από κάθε άλλον αντίστοιχο μήνα από το 1972 και έπειτα...


Το φαινόμενο, που ελάχιστα θα επηρεάσει την καθημερινότητά μας, θα προκαλέσει ενδεχομένως κάποιο μπέρδεμα στα ημερολόγια των ηλεκτρονικών υπολογιστών και smartphones.







http://www.24wro.eu/2015/06/30-1972.html






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.