Οι πολύ καλά διαβασμένοι Grizzlies με κορυφαίο τον Mike Conley κέρδισαν το Golden State 97-90 και ισοφάρισαν (1-1) τη σειρά. Ότι θυμάστε από το πρώτο παιχνίδι ξεχάστε το. Αυτή τη φορά το Memphis παρουσίασε ένα τελείως διαφορετικό πρόσωπο και με την επιστροφή του Mike Conley (22 πόντοι, 3/6 τρίποντα), που ήταν εξαιρετικός, έκανε το “break” χαλώντας το πάρτι που είχε στηθεί στο γήπεδο των Warriors για την απονομή του βραβείου του MVP της κανονικής περιόδου στον Stephen Curry (19 πόντοι, 6 ασίστ). Από την πρώτη στιγμή οι Grizzlies έφεραν την αναμέτρηση στα μέτρα τους. Απαγόρευσαν στο Golden State να ανοίξει τον ρυθμό και ήταν οι ίδιοι που σκόραραν με άνεση. Χάρη σε εννιά πόντους από τον Conley ο οποίος ξεκίνησε τον αγώνα με 4/4 και άλλους 10 από τον Zach Randolph (20 πόντοι, 7 ριμπάουντ, 4 ασίστ) προηγήθηκαν 28-22 στην πρώτη περίοδο και μετά έκαναν αυτό που ξέρουν καλύτερα. Έπαιξαν εκπληκτική άμυνα σε σημείο που οι Warriors έμοιαζαν να υποφέρουν κάθε φορά που έκαναν επίθεση, ενώ αχρήστευσαν το πιο επικίνδυνο όπλο τους. Τους έκοψαν το τρίποντο και έτσι έκλεισαν το ημίχρονο έχοντας πάρει διαφορά 11 πόντων (50-39). Η ομάδα του Steve Kerr είχε συνολικά 6/26 τρίποντα με τον Curry να έχει 2/11 και τον Klay Thompson (13 πόντοι) 1/6 δεν πήρε ποτέ μπροστά και δεν μπόρεσε να κάνει το συνηθισμένο της ξέσπασμα στο τρίτο δωδεκάλεπτο. Από την άλλη το Memphis συνέχιζε να εκτελεί ιδανικά το πλάνο του. Με την βοήθεια και του Marc Gasol (15 πόντοι, 6 ριμπάουντ, 2 κλεψίματα) το προβάδισμα του έφτασε στο +16 (61-45) και παρέμεινε εύκολα σε διψήφια επίπεδα. Στις αρχές τις τέταρτης περιόδου ο Kerr ανακάτεψε λίγο την τράπουλα μήπως αλλάξει τη ροή της αναμέτρησης και κάτι πήγε να κάνει, αφού με μπροστάρη τον Leandro Barbosa (14 πόντοι) οι παίκτες του μείωσαν 75-68. Οι Grizzlies απάντησαν περνώντας άμεσα τη μπάλα στον Randolph και αυτός τους έδωσε πάλι διαφορά 10 πόντων (81-71). Ο Thompson με τον Curry έστω και δύσκολα επιχείρησαν να ξεκινήσουν μια αντεπίθεση αλλά το τρίποντο με το οποίο ο Conley έκανε το σκορ 90-80 αποτέλεσε το τελειωτικό χτύπημα για τους Warriors. Ο Draymond Green (14 πόντοι, 12 ριμπάουντ, 2 κλεψίματα) συνέχισε να το παλεύει όμως ήταν και αυτός αρκετά άστοχος (3/11 σουτ) και έτσι οι “πολεμιστές” το Σάββατο 9 Μαΐου θα πάνε στο Memphis για τον τρίτο αγώνα της σειράς έχοντας πλέον μειονέκτημα έδρας. Δεν έπαιξε ο Καλάθης Η επιστροφή του Mike Conley έστειλε στον πάγκο τον Νικ Καλάθη ο οποίος δεν αγωνίστηκε καθόλου. Αντίθετα ο Κώστας Κουφός βρέθηκε στο παρκέ για περίπου 11 λεπτά και σημείωσε 2 πόντους με 1/3 σουτ. Επίσης πήρε 2 ριμπάουντ, έκανε 1 κόψιμο αλλά και 1 κλέψιμο συνεισφέροντας στην πολύ καλή αμυντική παρουσία των Grizzlies. \πηγή: nba.sport24.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.