Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Καταρρέει ο δικομματισμός στην Ισπανία – Οι Podemos «κατακτούν» τη Μαδρίτη


Οι Ισπανοί έστειλαν χθες μία ισχυρή προειδοποίηση στο πολιτικό κατεστημένο μισανοίγοντας τις πύλες της Βαρκελόνης και της Μαδρίτης στους "αγανακτισμένους", έπειτα από τη διεξαγωγή των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών στις οποίες το αντιφιλελεύθερο κόμμα Podemos επιβεβαίωσε τη θέση του ως τρίτη δύναμη.
Στη Βαρκελόνη, το ψηφοδέλτιο της ακτιβίστριας κατά των εξώσεων Άντα Κολάου κατέκτησε την πρώτη θέση αφήνοντας πίσω εκείνο του απερχόμενου δημάρχου Χαβιέρ Τρίας, ενός συντηρητικού εθνικιστή: εξασφάλισε έντεκα έδρες έναντι δέκα του Τρίας, πέντε των Ciudadanos (κεντροδεξιά) και τεσσάρων του καταλανικού Σοσιαλιστικού Κόμματος.
Στη Μαδρίτη, το ψηφοδέλτιο "Μαδρίτη Τώρα" της Μανουέλα Καρμέρα, που περιλαμβάνει κυρίως το Podemos, κατέλαβε τη δεύτερη θέση έπειτα από εκείνο του Λαϊκού Κόμματος (20 δημοτικοί σύμβουλοι έναντι 21), αλλά μπορεί να κυβερνήσει με την υποστήριξη του Σοσιαλιστικού Κόμματος (εννέα έδρες), με τους Ciudadanos να καταλαμβάνουν την τέταρτη θέση (επτά έδρες).

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.