Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

NBA,ΣΙΚΑΓΟ ΜΠΟΥΛΣ: ΠΙΟ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟΣ Ο BUTLER



Ο Jimmy Butler ανταμείφτηκε για τις εξαιρετικές εμφανίσεις του παίρνοντας το βραβείο του πιο βελτιωμένου παίκτη για τη φετινή σεζόν.                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Ο πρώτος σκόρερ των Chicago Bulls συγκέντρωσε συνολικά 535 πόντους (πήρε 92 ψήφους πρώτης θέσης) και άφησε πίσω του τον Draymond Green (200 πόντοι) των Golden State Warriors και τον Rudy Gobert (189 ψήφοι) των Utah Jazz στην ψηφοφορία για τον πιο βελτιωμένο παίκτη της χρονιάς στην 7η θέση της οποίας βρέθηκε ο Γιάννης Αντετοκούνμπο με 22 πόντους (πήρε 1 ψήφο πρώτης θέσης, 3 δεύτερης και 8 τρίτης).                                                                                                                               Η τέταρτη σεζόν του Butler στο ΝΒΑ είναι και η καλύτερη της καριέρας του έως τώρα. Έγινε για πρώτη φορά All Star, ενώ έφτασε να έχει μέσο όρο 20 πόντους, 5.8 ριμπάουντ, 3.3 ασίστ, 1.8 κλεψίματα και να σουτάρει με 46.2% παίζοντας 38.7 λεπτά ανά αγώνα. Πέρυσι είχε ακριβώς τον ίδιο χρόνο συμμετοχής μετρώντας 13.1 πόντους, 4.9 ριμπάουντ, 2.6 ασίστ και 1.9 κλεψίματα και ποσοστό ευστοχίας 39.7%,όπως θα διαπιστώσατε η βελτίωση του ήταν εμφανέστατη και πάνω απ’ όλα εντυπωσιακή.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        πηγή: nba.sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.