Το απόγευμα της Τετάρτης (13/05) και συγκεκριμένα στις 17:00 ο Ολυμπιακός αναχώρησε από την Αθήνα για την Μαδρίτη. Οι Πειραιώτες θα φτάσουν το βράδυ στην ισπανική πρωτεύουσα, την Μαδρίτη στην οποία θα φιλοξενηθεί το φετινό Φάιναλ Φορ. Οι παίκτες του Ολυμπαικού ήταν αρκετά ευδιάθετοι για κατά την διάρκεια της αναχώρησης της ομάδας, όπως μπορείτε να δείτε και από τις φωτογραφίες που ακολουθούν.
πηγή: sportit.gr











Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.