«Όμως Θα πληρώσουμε γιατί θα έχουμε συμφωνία μέχρι τότε με τους εταίρους μας»
Η Ελλάδα δεν θα πληρώσει τη δόση του ΔΝΤ στις 5 Ιουνίου αν δεν υπάρξει συμφωνία με τους δανειστές, δήλωσε στο CNN ο υπουργός Οικονομικών Γιάνης Βαρουφάκης.
Ωστόσο, εμφανίστηκε αισιόδοξος ότι «θα πληρώσουμε γιατί θα έχουμε συμφωνία μέχρι τότε με τους εταίρους μας».
Ο κ. Βαρουφάκης μιλώντας στον δημοσιογράφο Ρίτσαρντ Κουέστ εξήγησε ότι η Ελλάδα δεν μπορεί να συνεχίζει να πληρώνει τους πιστωτές της όπως έκανε στο παρελθόν αφού αυτό ήταν βασισμένο στην αρχή ότι η Αθήνα θα πληρώνει και μετά θα υπάρχει καταβολή δόσεων από τους δανειστές.
Όταν ερωτήθηκε αν η Ελλάδα έχει ξεμείνει από χρήματα ο κ. Βαρουφάκης είπε ότι αυτό δεν συμβαίνει. «Η χώρα ζει με τις δικές της δυνάμεις μετά από τις τεράστιες προσπάθειες των πολιτών της».
Περισσότερα στο http://www.kontranews.gr/oikonomia/item/77564-varoufakis-cnn-dnt

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.