Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

Υπογράφηκε η σύμβαση για τον αγωγό που θα συνδέει την Αίγινα με την ΕΥΔΑΠ


Τέλος στο πρόβλημα λειψυδρίας που αντιμετώπιζαν οι κάτοικοι του νησιού

Υποθαλάσσιος αγωγός, μήκους περίπου 14 χιλιομέτρων, θα συνδέσει την Αίγινα με εγκαταστάσεις της ΕΥΔΑΠ, θέτοντας τέλος στην ταλαιπωρία που προκαλεί στους κατοίκους του νησιού το πρόβλημα λειψυδρίας. Τη σύμβαση κατασκευής του έργου, συνολικού προϋπολογισμού 32.520.000 ευρώ, υπέγραψε σήμερα η περιφερειάρχης Αττικής, Ρένα Δούρου, υλοποιώντας ένα καθολικό αίτημα των Αιγινητών.





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.