Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

Η Ελισάβετ ανακοίνωσε δημοψήφισμα για την παραμονή των βρετανών στην ΕΕ


Η βρετανική κυβέρνηση του Συντηρητικού πρωθυπουργού Ντέιβιντ Κάμερον ανακοίνωσε σήμερα και επίσημα ότι θα προωθήσει ένα νομοσχέδιο για τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος, μέχρι τα τέλη του 2007, με το ερώτημα της παραμονής ή μη της Βρετανίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Την ανακοίνωση έκανε η βασίλισσα Ελισάβετ στην καθιερωμένη ομιλία της στην έναρξη των εργασιών του κοινοβουλίου, όπου διαβάζει το πρόγραμμα της κυβέρνησης. Παρόντες στο κοινοβούλιο ήταν επίσης ο σύζυγός της Φίλιππος, ο διάδοχος του θρόνου Κάρολος και η σύζυγός του Καμίλα.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.