Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ! Τα λόγια του Σάκη στον Μίκη Θεοδωράκη


Λόγια χαράς, συγκίνησης και απόλυτης ευτυχίας!
Ο Σάκης Ρουβάς δεν κρύβει την χαρά του και μετά το τέλος της μουσικής βραδιάς ανάρτησε μία δημοσίευση στο Facebook εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη του σε όλους εκείνους που έσπευσαν να τον απολαύσουν και φυσικά τον ίδιο το Μίκη Θεοδωράκη!
Ο Σάκης έγραψε χαρακτηριστικά: «Σήμερα βίωσα μια κορυφαία στιγμή στην καλλιτεχνική μου πορεία! Ευχαριστώ πολύ τις δεκάδες χιλιάδες κόσμου που ήρθαν στην Κεντρική Πλατεία της Νέας Σμύρνης και μας στήριξε με την παρουσία του. Είμαι συγκινημένος με την αποδοχή και ευγνώμων που είχα την ευκαιρία να ερμηνεύσω το Άξιον Εστί! Μόνο ταπεινός μπορεί να είναι κανείς μπροστά στο μεγαλειώδες μουσικό έργο του Μίκη Θεοδωράκη σε ποίηση Οδυσσέα Ελύτη! Γιορτάζουμε τα 90 χρόνια από την γέννηση του Μίκη Θεοδωράκη, που η αθάνατη μουσική του είναι ένα οικουμενικό σύμβολο της συλλογικής μνήμης του Ελληνισμού! Η σημερινή συναυλία είναι ένα δώρο εκείνου προς εμάς. Τον ευχαριστώ! Ευχαριστώ επίσης και τον κόσμο για την ανταπόκρισή του, το Δήμο της Νέας Σμύρνης, το Βαγγέλη Χατζατουριάν και τον μαέστρο Θεόδωρο Ορφανίδη. Ήταν μια τεράστια πρόκληση για μένα και το χειροκρότημα που δέχτηκα δικαίωσε την προσπάθειά μας. Σας ευχαριστώ μέσα από την ψυχή μου!».





Περισσότερα στο http://www.crashonline.gr/συγκινηση-τα-λόγια-του-σάκη-στον-μίκη-θ/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.