Ανακατάληψη θέσεων από τον στρατό του Ιράκ
Οι ιρακινές δυνάμεις ασφαλείας ανέκτησαν κάποια εδάφη από το Ισλαμικό Κράτος στο δυτικό Ιράκ και προωθήθηκαν προς το Ραμάντι, μία εβδομάδα μετά την πτώση της πόλης αυτής στους τζιχαντιστές.
Ένας αξιωματικός της αστυνομίας και ένας φιλοκυβερνητικός μαχητής σουνιτικής φυλής από την περιοχή είπαν ότι, με τη βοήθεια σιιτικών πολιτοφυλακών, ανακατέλαβαν την πόλη Χουσάιμπα αλ Σαρκίγια η οποία απέχει 10 χιλιόμετρα ανατολικά του Ραμάντι.
Ένας αξιωματικός της αστυνομίας και ένας φιλοκυβερνητικός μαχητής σουνιτικής φυλής από την περιοχή είπαν ότι, με τη βοήθεια σιιτικών πολιτοφυλακών, ανακατέλαβαν την πόλη Χουσάιμπα αλ Σαρκίγια η οποία απέχει 10 χιλιόμετρα ανατολικά του Ραμάντι.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.