Για πάντα στον Ολυμπιακό ο Νταβίντ Φουστέρ, ο οποίος ανανέωσε τη συνεργασία του με τους «ερυθρολεύκους», όπως έκανε γνωστό με επίσημη ανακοίνωσή της η πειραϊκή ΠΑΕ.
Η ευχή όλων έγινε πραγματικότητα και ο Ισπανός άσος θα συνεχίσει να φοράει την «ερυθρόλευκη» φανέλα.
Περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/39590/gia-panta-ston-thrylo-o-fouster

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.