
Την άποψη ότι υπάρχει όλο και μεγαλύτερη σύγκλιση μεταξύ των ελληνικών αρχών και των...
εκπροσώπων των Θεσμών εξέφρασε ο υπουργός Οικονομικών Γιάνης Βαρουφάκης κατά τη διάρκεια συζήτησης πάνελ σε επιχειρηματικό συνέδριο στις Βρυξέλλες, στο οποίο συμμετείχε και ο επίτροπος Οικονομικών Πιερ Μοσκοβισί.
Σε ερώτηση σχετικά με την πορεία των διαπραγματεύσεων o Έλληνας υπουργός είπε:
«Πλησιάζουμε όλο και πιο κοντά. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα υπάρχει σύγκλιση απόψεων για ένα επιτυχές αποτέλεσμα εν ευθέτω χρόνω».
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/05/blog-post_147.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.