Τρίτη 12 Μαΐου 2015

Καταγγελία Ολυμπιακού για Γιαννακόπουλο


Στον αθλητικό δικαστή του ΕΣΑΚΕ κατέθεσε την καταγγελία ο Ολυμπιακός για τα όσα συνέβησαν στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ. Οι "ερυθρόλευκοι" στηρίζουν την καταγγελία τους στο γεγονός ότι δεν ελήφθη οποιοδήποτε μέτρο πρόληψης για την αποφυγή και καταστολή της εισόδου του Δημήτρη Γιαννακόπουλου στα αποδυτήρια της ομάδας, εκεί όπου όπως τονίζει η ΚΑΕ απείλησε και εξύβρισε χυδαία τον Βασίλη Σπανούλη.
Οι "ερυθρόλευκοι" αναφέρουν πως οι "Πράσινοι" "υποχρεούνται πάντοτε να λαμβάνουν κάθε δυνατό μέτρο για την πρόληψη και καταστολή πράξεων βίας που διενεργούνται από αθλητές, προπονητές, διοικητικούς παράγοντες μέλη τους, θεατές, αλλά και κάθε άλλο πρόσωπο (άρθρο 19 του ΕΠΚ ΕΣΑΚΕ)".


ΠΗΓΕΣ:  Pamesports.gr, kontranews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.