Τρίτη 19 Μαΐου 2015

Εγκαταλειμμένος αυτοκινητόδρομος γίνεται πάρκο!


Η καινοτόμος ολλανδική αρχιτεκτονική εταιρεία MVRDV σχεδιάζει τη μετατροπή ενός εγκαταλειμμένου τμήματος αυτοκινητοδρόμου στην Κορέα σε ένα εναέριο καταπράσινο πάρκο. Με την ονομασία Skygarden, ο κήπος θα δημιουργηθεί στη Σεούλ και θα φτάνε σε ύψος 20 μέτρων, ενώ θα περιλαμβάνει 254 είδη δέντρων, θάμνων και λουλουδιών, δημιουργώντας ένα διαρκώς εξελισσόμενο αστικό τοπίο για τους κατοίκους της πόλης. Το πράσινο θα οργανωθεί με τέτοιο που θα επιτρέπει στους ανθρώπους να αλληλεπιδρούν με τη φύση ανακαλύπτοντας διαδραστικά νέα είδη φυτών.




Διαβάστε περισσότερα και δείτε περισσότερες σχετικές φωτο στο http://perierga.gr/2015/05/αυτοκινητόδρομος-γίνεται-πάρκο/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.