Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Από ακρόαση το νέο Δ.Σ. της ΕΡΤ


Από την Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής

Από ακρόαση θα περάσουν το πρωί της Πέμπτης, από την Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, η νέα ηγεσία, καθώς και τα τρία μέλη του Δ.Σ της ΕΡΤ Α.Ε., τον διορισμό των οποίων προτείνει ο υπουργός Επικρατείας Νίκος Παπάς.





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.