«Η συμφωνία πρέπει να είναι ρεαλιστική και εφαρμόσιμη. Κυρίως όμως να χαράζει την καινούργια ημέρα για τη χώρα, την επανεκκίνηση της ελληνικής οικονομίας και την ανάπτυξη», τονίζει ο υπουργός Επικρατείας Νίκος Παππάς σε συνέντευξή του στην «Εφημερίδα των Συντακτών» και προσθέτει ότι οι κόκκινες γραμμές δεν θα παραβιαστούν. Ο υπουργός στο ερώτημα πως θα αντιμετωπίσει η κυβέρνηση το ενδεχόμενο μιας κυβερνητικής ανταρσίας αν βουλευτές και υπουργοί δεν ψηφίσουν τη νέα συμφωνία απαντά: «οι διαφορετικές γνώμες διατυπώνονται. Όμως η ευθύνη που έχουμε όλοι μας είναι ιστορικών διαστάσεων. Και θα κριθούμε όχι από το τι λέμε στα τηλεπαράθυρα αλλά από το τι θα πράξουμε μέσα στο κοινοβούλιο. Από την πράξη και όχι από την εντύπωση και το κυνήγι της εντύπωσης».
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/129110/pappas-theloyme-symfonia-realistiki-kai-efarmosimi

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.