Ο Παναθηναϊκός επέστρεψε στις καλές του εμφανίσεις και διέσυρε στην πρεμιέρα των πλέι οφ με 4-0 τον «αγνώριστο» Αστέρα στην Τρίπολη. Δύο ο Καρέλης, δίχτυα και οι «Σιφο» - Μπεργκ.
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/288539/asteratos-pao-ekleise-stomata

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.