
Άσπρισε και πάλι ο Όλυμπος μετά την κακοκαιρία που επηρέασε μεγάλο μέρος της χώρας και έριξε αισθητά την θερμοκρασία συνοδεία θυελλωδών βοριάδων. Το χιόνι έπεσε σε δύο δόσεις στις 9 και 12 Μαϊου και έντυσε στα λευκά μεγάλο μέρος του βουνού…
Περισσότερα στο http://www.makeleio.gr/?p=343930
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.