Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Γεωργίου-Δημητρίου: Η συζήτηση με τον Λάτσιο «μύρισε» «Μπρούσκο»

Ο Ανδρέας Γεωργίου με την σεναριογράφο της σειράς «Μπρούσκο», Βάνα Δημητρίου συναντήθηκαν για καφέ με τον Γιάννη Λάτσιο.

Ο διευθυντής προγράμματος του ΑΝΤ1 βγήκε για καφέ με τους δημιουργούς της πετυχημένης σειράς προφανώς για να συζητήσουν για τα μέλλον της σειράς, η οποία και φέτος κατάφερε να κερδίσει το τηλεοπτικό κοινό αλλά και τους αντιπάλους και έτσι να πάρει άνετα το πράσινο φώς για την τρίτη του σεζόν. Μπορεί να υπάρχει κρίση και να διανύουμε δύσκολους καιρούς το «Μπρούσκο» όμως καλά όπως φαίνεται προχωράει.

πηγή: tvnea.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.