Σάββατο 16 Μαΐου 2015

«Εύλογες οι ελληνικές διεκδικήσεις», δηλώνει Γερμανός δικαστής


Εύλογη είναι η διεκδίκηση, εκ μέρους της Ελλάδας, των αποζημιώσεων και του αναγκαστικού κατοχικού δανείου. Αυτό εκτιμά ο Γερμανός δικαστής του Ανώτατου Διοικητικού Δικαστηρίου, Ντίτερ Ντάιζεροτ, αναφέρει σε δημοσίευμά του το περιοδικό Der Spiegel.   «Δίκαιες απαιτήσεις» είναι ο χαρακτηριστικός τίτλος του δημοσιεύματος. «Αρκετά στοιχεία συνηγορούν στο ότι πρόκειται για δάνειο», τονίζει για το «κατοχικό» ο δικαστής Ντίτερ Ντάιζεροτ και χαρακτηρίζει εύλογη την ελληνική απαίτηση για την αποπληρωμή του.

Σύμφωνα με τον Γερμανό δικαστή, θα μπορούσε να ικανοποιηθεί και το αίτημα για αποζημιώσεις μεμονωμένων θυμάτων. «Η Ελλάδα δεν παραιτήθηκε από τις απαιτήσεις της», εξηγεί ο κ. Ντάιζεροτ, καθώς, όπως παρατηρεί, δεν εκφράστηκε γραπτώς. «Δεν υπάρχει παραίτηση μέσω της σιωπής», προσθέτει.

Ως προς τη διαδικασία διεκδίκησης, προτείνει την προσφυγή στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, ή εναλλακτικά στο Δικαστήριο Συμβιβασμού και Διαιτησίας του ΟΑΣΕ. 







http://www.stokokkino.gr/article/1000000000009171/Euloges-oi-ellinikes-diekdikiseis-dilonei-Germanos-dikastisrnrn

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.