Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Και δεύτερος νεκρός από την έκρηξη στα ΕΛΠΕ


Ένας ακόμη εκ των τραυματιών της έκρηξης στα ΕΛΠΕ κατέληξε χθες το απόγευμα, ανεβάζοντας στους δύο...
τους νεκρούς από το δυστύχημα που σημειώθηκε στις 8 Μαΐου στο διυλιστήριο Ασπροπύργου των Ελληνικών Πετρελαίων.
Πρόκειται για έναν εκ των τριών ασθενών που νοσηλευόταν στο Θριάσιο νοσοκομείο, ενώ κατά πληροφορίες, είναι αλλοδαπός, αλβανικής καταγωγής.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ενημέρωση από τα ΕΛΠΕ νεκροί είναι ο Χαράλαμπος Δευτεραίος, εργαζόμενος στην εταιρία και ο Ραμαντάν Ντελιλάϊ, εργαζόμενος σε εργολαβική εταιρεία.

Τη βαθιά οδύνη τους για τον θάνατο των εργαζομένων,εκφράζουν με ανακοίνωσή τους τα ΕΛΠΕ.





Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2015/05/blog-post_5874.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.