Την πρώτη καλημέρα στους τηλεθεατές του ΑΝΤ1 είπε η Μαρία Μπεκατώρου στις 10 το πρωί του Σαββάτου.
Με θετική διάθεση, χαμόγελο και πολύ άγχος η παρουσιάστρια έκανε την είσοδο της στο φωτεινό και χαρούμενο πλατό του «Πρωινού ΣΟΥ-ΚΟΥ».
«Είμαι ευτυχισμένη που λέω "καλημέρα" πάλι» ανέφερε χαρακτηριστικά η Μαρία στον πρόλογο της στους τηλεθεατές.
Δείτε το σχετικό απόσπασμα από την έναρξη της εκπομπής στο http://www.entertv.gr/article/378588/i-premiera-tis-marias-mpekatoroy-na-xekinisoyme-me-ta-vasika-tremo-video

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.