Ο Ολυμπιακός αφήνει πίσω του το Final-4 της Μαδρίτης και επικεντρώνεται πλέον στον μεγάλο του φετινό στόχο που δεν είναι άλλος από το πρωτάθλημα της Α1.
Οι ερυθρόλευκοι υποδέχονται απόψε τον νεοφώτιστο Κόροιβο (9:00, OTESport4), στον πρώτο προημιτελικό των πλέι οφ της Basket League και θέλουν να κάνουν το πρώτο καθοριστικό βήμα της σειράς.
Περισσότερα στο http://olympiacos-blog.blogspot.com/2015/05/blog-post_3089.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.