Συγκέντρωση το μεσημέρι έξω από το υπουργείο Υγείας
Σε πανελλαδική στάση εργασίας προχωρά την Τετάρτη 20 Μαΐου η ΑΔΕΔΥ, από τις 12:00 έως τη λήξη του ωραρίου, στηρίζοντας την 24ωρη κινητοποίηση των εργαζομένων στα δημόσια νοσοκομεία και των φορέων που συμμετέχουν σε αυτή.
Στο πλαίσιο της κινητοποίησης προγραμματίζεται συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 12:30 στο υπουργείο Υγείας.
Περισσότερα στο http://www.makeleio.gr/?p=348388

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.