Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

Κατεβάζουν ρολά οι εργαζόμενοι – Πανελλαδική στάση εργασίας της ΑΔΕΔΥ την Τετάρτη 20 Μαΐου


Συγκέντρωση το μεσημέρι έξω από το υπουργείο Υγείας
Σε πανελλαδική στάση εργασίας προχωρά την Τετάρτη 20 Μαΐου η ΑΔΕΔΥ, από τις 12:00 έως τη λήξη του ωραρίου, στηρίζοντας την 24ωρη κινητοποίηση των εργαζομένων στα δημόσια νοσοκομεία και των φορέων που συμμετέχουν σε αυτή.
Στο πλαίσιο της κινητοποίησης προγραμματίζεται συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 12:30 στο υπουργείο Υγείας.


Περισσότερα στο http://www.makeleio.gr/?p=348388

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.