Ικανοποίηση για την κίνηση των εισιτηρίων
Ο Άρης ετοιμάζεται για την μεγάλη αναμέτρηση με την ΑΕΚ (13/05, 20:30), η οποία θα είναι η πρώτη για τα πλέι οφ του πρωταθλήματος, κάτι το οποίο έχει σημάνει… συναγερμό στον κόσμο της ομάδας.
Η κίνηση των εισιτηρίων έχει ξεκινήσει από την Δευτέρα (11/05) και τα πρώτα μηνύματα ήταν αισιόδοξα από πλευράς κόσμου. Τα τελευταία νέα, άλλωστε, με την εμπλοκή του Νίκου Λάσκαρη στα διοικητικά της ομάδας, αλλά και το γεγονός πως η ομάδα εξασφάλισε θέση στην πρώτη τετράδα της βαθμολογίας, δίνουν ελπίδα για κάτι καλό στον κόσμο.
Έτσι, οι φίλοι των «κίτρινων» ως μια ένδειξη… ανταπόκρισης ετοιμάζονται να δώσουν βροντερό παρών στο παιχνίδι της Τετάρτης με την ΑΕΚ. Η κίνηση των εισιτηρίων εξελίσσεται με πολύ καλό ρυθμό και υπάρχει αισιοδοξία, από τους ανθρώπους της ομάδας, πως θα έρθει το sold out! Θυμίζουμε. πως ο Άρης θα αγωνιστεί με πλεονέκτημα έδρας στα πλέι οφ, μετά τη σεζόν 2010-11, όταν και κατέλαβε την τέταρτη θέση στην τελική κατάταξη, με τον Λευτέρη Σούμποτιτς στον πάγκο του.
πηγή: sportit.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.