Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

Α1 μπάσκετ: Το 2-0 στις νίκες έκανε ο Παναθηναϊκός επί του ΠΑΟΚ


Ο Παναθηναϊκός δυσκολεύτηκε περισσότερο απόψε στο ΟΑΚΑ για να επικρατήσει με 75-61 του ΠΑΟΚ και να κάνει το 2-0 στα ημιτελικά. Φώτσης, Μαυροκεφαλίδης και Μποχωρίδης τράβηξαν το κουπί για τους πράσινους, το 3ο ματς την Τρίτη (02/06) στη Θεσσαλονίκη.




Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/289685/kai-tora-pylaia

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.