Ο Παναθηναϊκός δυσκολεύτηκε περισσότερο απόψε στο ΟΑΚΑ για να επικρατήσει με 75-61 του ΠΑΟΚ και να κάνει το 2-0 στα ημιτελικά. Φώτσης, Μαυροκεφαλίδης και Μποχωρίδης τράβηξαν το κουπί για τους πράσινους, το 3ο ματς την Τρίτη (02/06) στη Θεσσαλονίκη.
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/289685/kai-tora-pylaia

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.