Ελπίδες, ότι σύντομα θα πέσουν οι "υπογραφές" για τη δημιουργία αγωγού μεταφοράς ρωσικού φυσικού αερίου "προς όφελος για την Ελλάδα και την Ευρώπη" διατηρεί ο υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Παναγιώτης Λαφαζάνης
, όπως δήλωσε, μετά το πέρας της συνάντησης στο Μέγαρο Μαξίμου μεταξύ του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα και του επικεφαλής της Gazprom Αλεξέι Μίλερ.
«Μια ελληνορωσική σχέση δυνατή και ισχυρή μπορεί να αλλάξει την εικόνα στην περιοχή μας και τον ευρωπαικό χώρο» δηλωσε ο κ. Λαφαζάνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.