Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Περιοδεία Παυλόπουλου στον Έβρο


Επισκέφθηκε στρατόπεδα και φυλάκια συνοδευόμενος από τον Π. Καμμένο

Το βορειότερο σημείο της Ελλάδας,το Ορμένιο, ήταν ο πρώτος σταθμός της επίσκεψης του Προέδρου της Δημοκρατίας, Προκόπη Παυλόπουλου, στην ακριτική περιοχή του Έβρου, το πρωί της Μεγάλης Πέμπτης.
 
Ο κ. Παυλόπουλος, τον οποίο συνοδεύει ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Πάνος Καμμένος, επισκέφθηκε χωριά της περιοχής, στρατόπεδα και φυλάκια για να ευχηθεί σε κατοίκους και στρατιώτες «Καλό Πάσχα».
 
Απευθυνόμενος στους κατοίκους των χωριών της περιοχής, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας εξέφρασε τη συγκίνησή του για την υποδοχή που του έγινε και τόνισε ότι είναι οι άνθρωποι, οι οποίοι συμβολίζουν «στην άκρη της Ελλάδας, στην άκρη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τη δημιουργία, τη δύναμη και τη θέληση της ειρηνικής συνύπαρξης με τους λοιπούς λαούς».




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.