Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να παρουσιάσει η κυβέρνηση το νομοσχέδιο για την επαναφορά...
των ελεύθερων συλλογικών διαπραγματεύσεων σε όλο το φάσμα των συμβάσεων εργασίας.
Σε αυτό δεν περιλαμβάνεται το χρονοδιάγραμμα για τη σταδιακή επαναφορά του κατώτατου μισθού, που θα περιληφθεί σε άλλο νομοσχέδιο, το προσεχές διάστημα.
Σύμφωνα με την «Αυγή», με τις ρυθμίσεις αυτές ακυρώνεται μία σειρά μνημονιακών προβλέψεων, όπως η αναστολή των αυξήσεων των επιδομάτων πολυετίας και των ωριμάνσεων, και επαναφέρεται πλήρως ο θεσμός της Μεσολάβησης και της Διαιτησίας, όπου μπορεί να προσφύγει ένα από τα δύο μέρη.
Με το νομοσχέδιο περιγράφονται (άρθρο 3) τα είδη των συλλογικών Συμβάσεων και αρμοδιότητα σύναψής τους, το περιεχόμενο της συλλογικής σύμβασης (άρθρο 2) που αφορά τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των συμβαλλόμενων μερών, η διαδικασία των διαπραγματεύσεων (άρθρο 4, περιγράφεται η ισχύς και οι κανονονιστικοί όροι της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (άρθρο 7) και ο χρόνος ισχύος της ΣΣΕ (άρθρο 9).
Ιδιαίτερη πρόβλεψη υπάρχει για τη «Συμφιλιωτική Διαδικασία» (άρθρο 13) στην περίπτωση που έχει προκληθεί διένεξη με αφορμή τη σχέση εργασίας είτε από την πλευρά συνδικαλιστικής οργάνωσης ή την εργοδοτική πλευρά. Επιπλέον, στα τελευταία επτά άρθρα (14 - 21) περιγράφεται η επαναφορά του καθεστώτος Μεσολάβησης και Διαιτησίας.
Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/04/blog-post_5041.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.