Ο Μάρκος Σεφερλής μίλησε για την «μάχη» της πρωινής ζώνης και την σχέση του με τους τηλεοπτικούς του αντιπάλους, Γιώργο Λιάγκα και Φαίη Σκορδά, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον Ελεύθερο Τύπο και την δημοσιογράφο Λενδιάννα Αλατίνη.
Περισσότερα στο http://www.entertv.gr/article/375782/markos-seferlis-den-eimaste-ehthroi-me-ti-faii-kai-ton-giorgo-den-ehoyme-tsakothei

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.