Μια άλλη εκδοχή του περιστατικού με πρωταγωνιστές την πρόεδρο της Βουλής και τον υπάλληλο του πρατηρίου υγρών καυσίμων, φέρνουμε σήμερα στο φως, ταράζοντας τα (θολά) νερά της ...«έγκυρης» ενημέρωσης –αυτής δηλαδή που κοπιάρει αναρτήσεις των κοινωνικών δικτύων χωρίς καν να κάνει τον κόπο να διασταυρώσει τις πηγές!
Το ρεπορτάζ για τη «μάχη του βενζινάδικου» που περιφέρουν διάφοροι τηλεοπτικοί σταθμοί και ιστοσελίδες διανθισμένο από τις πένες και τις φωνές έγκριτων δημοσιογράφων, δεν αποτελεί τίποτα περισσότερο από τη γνωστή αναπαραγωγή αδιασταύρωτων καταγγελιών που πουλιούνται σαν αποκλειστικές «ειδήσεις».
Μόνο που εμείς αποφασίσαμε να χαλάσουμε τη σούπα κάνοντας ρεπορτάζ που βασίζεται σε μια μαρτυρία με ονοματεπώνυμο...
Η πρόεδρος της Βουλής Ζ. Κωνσταντοπούλου, ενώ βρισκόταν στην Εύβοια για τις μέρες των γιορτών, πληροφορήθηκε την Κυριακή του Πάσχα το θάνατο οικείου προσώπου της.
Επιβιβάστηκε στο αυτοκίνητό της προκειμένου να μεταβεί στο σπίτι του θανόντος. Στη διάρκεια της διαδρομής, το όχημά της έπεσε σε λακούβα και έσκασε ένα από τα λάστιχα.
Με χαλασμένο ελαστικό κατευθύνθηκε σε πρατήριο υγρών καυσίμων της ΕΚΟ, που βρίσκεται στο παραλιακό δρόμο της Αιδηψού, όπου και ρώτησε αν υπήρχε η δυνατότητα να αλλάξει το λάστιχο του αυτοκινήτου. Ο υπάλληλος του πρατηρίου κ. Νίκος Αλατσατιανός, της είπε ότι δεν έχει αυτή τη δυνατότητα γιατί δεν διαθέτει τα κατάλληλα εργαλεία.
Η κ. Κωνσταντοπούλου αποδέχτηκε την αιτιολογία του υπαλλήλου και έφυγε από το πρατήριο υγρών καυσίμων, χωρίς να έχει υπάρξει κανένας άλλος διάλογος –από αυτούς που ψευδώς αναπαράγονται στο διαδίκτυο. Η Ζωή Κωνσταντοπούλου, με τη βοήθεια οικείου προσώπου της, άλλαξε τελικά το λάστιχο του αυτοκινήτου και στη συνέχεια μετέβη στο σπίτι του εκλιπόντος.
Την επόμενη ημέρα, Δευτέρα του Πάσχα, και ενώ είχε ήδη προϋπάρξει η αλλαγή του ελαστικού, η Ζωή Κωνσταντοπούλου πήγε και πάλι στο ίδιο βενζινάδικο, αφού ήταν το μοναδικό κοντινό πρατήριο που λειτουργούσε σε μέρα αργίας, και ζήτησε από τον υπάλληλο να της βάλει αέρα στο αλλαγμένο λάστιχο και, αν μπορεί, να ελέγξει την πίεση και στα υπόλοιπα ελαστικά. Έτσι και έγινε. Κατά τη διάρκεια του ελέγχου των ελαστικών, η κ. Κωνσταντοπούλου παρέμεινε μέσα στο όχημα της. Οταν επιχείρησε να φύγει από το πρατήριο, διαπίστωσε ότι τα ελαστικά του αυτοκινήτου χάνουν αέρα. Ακινητοποίησε το όχημα της και ζήτησε από τον υπάλληλο, «αν μπορεί» να τα ελέγξει ξανά.
Διαβάστε τη συνέχεια στο http://www.ertopen.com/news/ellada/koinwnia/item/32877-o-martyras,-poy-kaneis-den-anazhthse,-allazei-thn-«istoria»-poy-esthsan-gia-thn-zwh-kwnstantopoyloy/?τ=75&hc_location=ufi

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.