Πολλοί δικαιούχοι περιμένουν ακόμη να λάβουν το επίδομα πετρελαίου θέρμανσης ενώ σύμφωνα με πληροφορίες από το Υπουργείο Οικονομικών αναμένεται να γίνει νέα πληρωμή το δεύτερο Δεκαήμερο του Απριλίου.
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/04/blog-post_820.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.