Κατέθετε για 5 ώρες το απόγευμα της Μεγάλης Δευτέρας η Βίκυ Σταμάτη στους εισαγγελείς Ντογιάκο και Πεπόνη...
όσα γνωρίζει για τις μίζες στα εξοπλιστικά.
Η Βίκυ Σταμάτη μεταφέρθηκε με το ειδικό βαν της αστυνομίας για τις μεταγωγές στη ΓΑΔΑ, συνοδεία ενός περιπολικού και τριών μοτοσικλετών, προκειμένου να καταθέσει συμπληρωματικά, όπως η ίδια είχε ζητήσει μετά την αποτυχημένη απόδρασή της την περασμένη Πέμπτη.
Αναμένεται να καταθέσει όλα όσα γνωρίζει για τις μίζες στα εξοπλιστικά, ζήτημα για το ποίο άλλωστε έχει καταδικαστεί, ενώπιον του εισαγγελέα Εφετών Γρηγόρη Πεπόνη και του προϊσταμένου της Εισαγγελίας Εφετών Ισίδωρου Ντογιάκου. Σύμφωνα με τον δικηγόρο της Φραγκίσκο Ραγκούση, η κυρία Σταμάτη δεν ζητά ανταλλάγματα για την απόφασή της αυτή, αν και είναι δεδομένο ότι σκοπός της είναι η αποφυλάκιση.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2015/04/blog-post_833.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.