Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ στην επιτροπή επί της αρχής το νομοσχέδιο για την ΕΡΤ!


Ψηφίστηκε σήμερα, Τετάρτη 22 Απριλίου, σε δεύτερη ανάγνωση, στην κοινοβουλευτική επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης η συζήτηση και επεξεργασία του νομοσχεδίου για την ΕΡΤ. «Υπέρ» τάχθηκαν ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΛ, «κατά» ΝΔ, ΠαΣοΚ, επιφυλάχθηκαν για την Ολομέλεια Χ.Α., Ποτάμι, ΚΚΕ.






Περισσότερα στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/50175-thriamvos-psifistike-stin-epitropi-epi-tis-arxis-to-nomosxedio-gia-tin-ert

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.