Ψηφίστηκε σήμερα, Τετάρτη 22 Απριλίου, σε δεύτερη ανάγνωση, στην κοινοβουλευτική επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης η συζήτηση και επεξεργασία του νομοσχεδίου για την ΕΡΤ. «Υπέρ» τάχθηκαν ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΛ, «κατά» ΝΔ, ΠαΣοΚ, επιφυλάχθηκαν για την Ολομέλεια Χ.Α., Ποτάμι, ΚΚΕ.
Περισσότερα στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/50175-thriamvos-psifistike-stin-epitropi-epi-tis-arxis-to-nomosxedio-gia-tin-ert

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.