Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Δεν είναι βάκιλος του άνθρακα η λευκή σκόνη που στάλθηκε στην Εισαγγελία


Αύριο θα ολοκληρωθεί ο μοριακός έλεγχος και θα γνωστοποιηθεί η σύνθεση της σκόνης που εστάλη στην Ευελπίδων.
Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύτηκαν σε πρακτορεία ειδήσεων , οι πρώτες εκτιμήσεις λένε ότι δεν πρόκειται για βάκιλο του άνθρακα , όπως προέκυψε από τον εργαστηριακό έλεγχο.
Νωρίτερα, ακολουθώντας το επιβεβλημένο πρωτόκολλο, το ΚΕΕΛΠΝΟ προέβη σε προληπτική χορήγηση αντίδοτου για άνθρακα στους εργαζόμενους που βρίσκονταν στο κτήριο 16 της Εισαγγελίας.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.