Σάββατο 25 Απριλίου 2015

Άλλος ένας θρίαμβος για τον Ολυμπιακό! Πρωταθλήτριες Ευρώπης οι «ερυθρόλευκες»!


Πρωταθλήτρια Ευρώπης στέφθηκε η γυναικεία ομάδα πόλο του Ολυμπιακού, η οποία έφερε την ευρωπαϊκή κούπα στο Λιμάνι, μετά τον συγκλονιστικό τελικό της Ευρωλίγκας κόντρα στην Σαμπαντέλ, την οποία νίκησε με 9-10!
Απίστευτες στιγμές χάρισε στον κόσμο του Ολυμπιακού η ομάδα του Χάρη Παυλίδη, η οποία έδειξε πως η ευρωπαϊκή κούπα, η δεύτερη συνεχόμενη μετά την κατάκτηση του περσινού LEN Trophy, της ανήκει.

Ενάντια στα προγνωστικά, οι «ερυθρόλευκες» έδειξαν πείσμα και ψυχή και πήραν το τρόπαιο, κάνοντας την Ευρώπη να υποκλιθεί μπροστά τους.

Το 10 το καλό από τον ημιτελικό με την ισχυρή Κίνεφ Κίρισι (10-8) συνεχίστηκε στον τελικό το βράδυ του Σαββάτου κόντρα στην πανίσχυρη και με τον τίτλο του φαβορί Σαμπαντέλ.

Μπορεί η ισπανική ομάδα να ξεκίνησε δυναμικά και να βρέθηκε να προηγείται ακόμα και με 4-1, όμως στις «ερυθρόλευκες» δεν τους πέρασε στιγμή από το μυαλό να... παραδοθούν και έδειξαν πως το θέλουν περισσότερο, κάνοντας φοβερή ανατροπή.

Έτσι, έβαλαν φρένο στο αήττητο της -τρεις φορές πρωταθλήτριας Ευρώπης- Σαμπαντέλ και κατέκτησαν τη δεύτερη σερί ευρωπαϊκή κούπα, και μάλιστα με νίκη 10-9, όπως στον τελικό του περσινού LEN Trophy με την Φιρέντσε στη Φλωρεντία.

Φυσικά, ο κόσμος που γέμισε το «Πέτρος Καπαγέρωφ» έπαιξε τον δικό του ρόλο αφού δεν σταμάτησε να δίνει ώθηση στην ομάδα του Χάρη Παυλίδη, ζητώντας το ευρωπαϊκό και η ομάδα του Πειραιά έκανε την ευχή του πραγματικότητα!





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.