"Αυτό είναι διαφορετικό"
Είχε ένα λόγο παραπάνω να τρελαθεί! Δικαιώθηκε για την επιλογή της να αφήσει τη Βουλιαγμένη και να φορέσει το σκουφάκι του Ολυμπιακού πέρυσι το καλοκαίρι. Η Αλεξάνδρα Ασημάκη, πέρασε έναν χειμώνα βάσανο, έφτασε μέχρι το ΑΣΕΑΔ, δεν ήξερε πριν από παιχνίδια αν παίζει ή όχι…
Λυτρώθηκε με το τρίτο τρόπαιο της Ευρωλίγκας που πανηγυρίζει στην καριέρα της, καθώς το είχε κατακτήσει το 2009 και το 2010 με τη Βουλιαγμένη. Καμία άλλη Ελληνίδα δεν έχει στεφθεί τρεις φορές πρωταθλήτρια Ευρώπης!
Αυτή η κούπα με τον Ολυμπιακό, όπως δήλωσε, είναι διαφορετική!
«Πραγματικά δεν ξέρω πως να περιγράψω αυτό που ζούμε, η μόνη λέξη που μου έρχεται είναι ότι ζούμε κάτι μαγικό. Ο Ολυμπιακός είναι πρωταθλητής Ευρώπης!», τόνισε η διεθνής φουνταριστή και πρόσθεσε: «Αυτός είναι ο τρίτος τίτλος της Euroleague για μένα αλλά είναι εντελώς διαφορετικό να το σηκώσεις στη χώρα σου, μέσα στον Πειραιά, με αυτόν τον υπέροχο κόσμο. Είμαστε τυχερές, είμαστε ευλογημενες που το ζούμε αυτό. Ο Ολυμπιακός είναι η καλύτερη ομάδα στην Ευρώπη. Πραγματικά θέλει τεράστια γενναιότητα για να καταφέρεις να νικήσεις μία ομάδα σαν την Σαμπαντέλ, που προηγείται και έχει τον έλεγχο του παιχνιδιού. Είμαστε καινούρια ομάδα και πραγματικά αξίζουν συγχαρητήρια στις συμπαίκτριες μου είμαι υπερήφανη που είμαι μέλος αυτής της ομάδας. Αυτό που πετύχαμε είναι άθλος!»
πηγή:sportit.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.