«Μένουμε πιστοί στις αρχές και αξίες μας και δεν υποστέλλουμε την σημαία», τόνισε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος μετά την επιμνημόσυνη δέηση που εψάλη στον κήπο των ηρώων στο Μεσολόγγι, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για την 189η επέτειο της εξόδου της ηρωικής φρουράς των ελευθέρων πολιορκημένων.
Συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας σημείωσε: «Εμείς οι Έλληνες έχουμε χρέος να μην ξεχνάμε αρχές και αξίες, οι οποίες αποτελούν την βάση της ιστορίας μας. Η προσήλωση στην ελευθερία, ως βιωματική κατάσταση, είναι κάτι που διέπει τους Έλληνες από τα βάθη της ίδιας της ιστορίας. Ο αγώνας για την ελευθερία συνεχίζεται ακόμη και σήμερα όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε όλο τον κόσμο, γιατί μπορεί και άλλες δυνάμεις, πέρα από εκείνες που παραδοσιακά απειλούσαν την ελευθερία, και σήμερα να μην αφήνουν τον άνθρωπο να αναπτύξει την προσωπικότητά του σύμφωνα με τις δυνατότητες του. Εμείς οι Έλληνες ξέρουμε την αξία της ελευθερίας, έχουμε μάθει να την κατακτούμε και να την διδάσκουμε. Αυτό πρέπει να πράξουμε και τώρα. Πιστοί στα ιδανικά μας, έχοντας μαζί και όλους εκείνους τους λαούς που έχουν προσήλωση στα ίδια ιδανικά που σήμερα πια συμπληρώνονται εκτός από την ελευθερία από την κοινωνική δικαιοσύνη και τον ανθρωπισμό, τα οποία είναι βασικά συστατικά στοιχεία της αξίας του ανθρώπου. Από τον ιερό χώρο του Μεσολογγίου στέλνουμε ξανά μήνυμα, πως μένουμε πιστοί σε αυτές τις αρχές και αξίες μας και δεν υποστέλλουμε την σημαία».
Περισσότερα στο http://www.kontranews.gr/politiki/item/59797-paylopoulos-mesologgi

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.