Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

Έκαψαν και πάλι τα Εξάρχεια οι κουκουλοφόροι!


Για άλλη μια φορά δεκάδες κουκουλοφόροι έδρασαν ανενόχλητοι στο κέντρο της Αθήνα προκαλώντας σοβαρά επεισόδια, καίγοντας και καταστρέφοντας ότι εβρισκαν μπροστά τους.
Τα επεισόδια ξεκίνησαν το βράδυ, όταν ομάδα νεαρών που συμμετείχε σε πορεία αντιεξουσιαστών, κατευθύνθηκε προς τα Εξάρχεια και μόλις έφτασε στο Πολυτεχνείο έβαλε φωτιές σε κάδους απορριμμάτων στην οδό Στουρνάρη και στην οδό Τοσίτσα.
Η πορεία, στην οποία συμμετείχαν περίπου 1.000 άτομα, ξεκίνησε από τα Προπύλαια μέχρι τη Βουλή και στη συνέχεια οι αντιεξουσιαστές κατέβηκαν προς την Ομόνοια.


Φωτό αρχείου*

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.