Τετάρτη 29 Απριλίου 2015

Αντώναρος: Καλά θα κάνει ο κύριος Ντάισελμπλουμ να βάλει φερμουάρ στο στόμα του


Ιδιαίτερα αιχμηρός κατά του επικεφαλής του Eurogroup Γιερούν Ντάισελμπλουμ ήταν ο κυβερνητικός εκπρόσωπος της κυβέρνησης Καραμανλή, Ευάγγελος Αντώναρος, μιλώντας στο SBC.
Ο Ευ. Αντώναρος με αφορμή τις δηλώσεις του κ. Ντάισελμπλουμ είπε, «Καλά θα κάνει ο επικεφαλής του Eurogroup να βάλει φερμουάρ στο στόμα του και να μην το ανοίξει ποτέ ξανά, σε ότι αφορά εσωτερικές διαδικασίες της Ελλάδας.»


Διαβάστε περισσότερα και δείτε το σχετικό βίντεο στο http://www.topontiki.gr/article/127047/antonaros-kala-tha-kanei-o-kyrios-ntaiselmploym-na-valei-fermoyar-sto-stoma-toy-video

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.