Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

Σπανούλης: «Είναι θρίαμβος, μιλάμε για άθλο»



Ως θρίαμβο και άθλο χαρακτήρισε ο Βασίλης Σπανούλης την πρόκριση επί της Μπαρτσελόνα, αναφερόμενος τόσο στα προβλήματα τραυματισμών που αντιμετώπισε ο Ολυμπιακός, όσο και στο γεγονός ότι κατάφερε να κερδίσει τους «Μπλαουγκράνα» τρεις συνεχόμενες φορές.
Μία μέρα μετά τον θρίαμβο των «ερυθρόλευκων» επί της Μπαρτσελόνα, ο αρχηγός της ομάδας, Βασίλης Σπανούλης, μίλησε στο Sport 24 Radio 103,3 για την σπουδαία πρόκριση στο Final 4 της Μαδρίτης, τα όσα συνέβησαν στο ημίχρονο αλλά και πως οργανώθηκε η τελευταία επίθεση.

Παράλληλα, αναφέρθηκε στους τραυματισμούς που ταλαιπώρησαν την ομάδα κατά την διάρκεια της σεζόν, ενώ σχολίασε και την απόδοση των Μάντζαρη και Πρίντεζη.



Αναλυτικά η συνέντευξή που έδωσε ο αρχηγός του μπασκετικού Ολυμπιακού στο Sport 24 Radio 103,3, στο http://www.redder.gr/mpasket/37869/spanoylis-einai-thriamvos-milame-gia-athlo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.