Τέσσερις γαλλικές συνδικαλιστικές συνομοσπονδίες --CGT, FO, FSU, Solidaires-- οργανώνουν...
σήμερα απεργία και μια μεγάλη διαδήλωση στο Παρίσι για να καταγγείλουν "τη λιτότητα" και για να "εισακουσθούν από την κυβέρνηση", μετά τις νομαρχιακές εκλογές που σηματοδότησαν μια ήττα του Σοσιαλιστικού Κόμματος και τη σταθεροποίηση του ποσοστού του ακροδεξιού Εθνικού Μετώπου (FN).
Η κινητοποίηση, η οποία είχε αποφασισθεί από τα συνδικάτα στις 17 Φεβρουαρίου, έχει στόχο να καταδικασθεί "η λιτότητα και οι καταστροφικές επιπτώσεις της".
Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/04/blog-post_1320.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.