Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

Για τις 7 Μαϊου διεκόπη η δίκη της Χρυσής Αυγής. Απουσίες και προβλήματα στην έναρξη της διαδικασίας


Μόλις 2 ώρες κράτησε η πρώτη ημέρα της δίκης των μελών της Χρυσής Αυγής. Η διαδικασία ξεκίνησε με την ανάγνωση των ονομάτων των κατηγορουμένων
Χωρίς την παρουσία του αρχηγού της Χρυσής Αυγής Νίκου Μιχαλολιάκου, αλλά και πρωτοκλασάτων στελεχών που είναι κατηγορούμενοι άρχισε η πολύκροτη δίκη για την υπόθεση της Χ.Α. στη δικαστική αίθουσα των γυναικείων φυλακών του Κορυδαλλού.
Από τους βουλευτές στο εδώλιο του κατηγορουμένου κάθονται μόνο ο Αρτέμης Ματθαιοπουλος και οι πρώην βουλευτές Πολύβιος Ζησιμόπουλος και Στάθης Μπουκουρας, ενώ οι υπόλοιποι θα εκπροσωπηθούν από τους δικηγόρους τους.
Σημειώνεται ότι ο κατηγορούμενος για τη δολοφονία του μουσικού Παύλου Φύσσα, Γιώργος Ρουπακιάς, δεν έχει δικηγόρο.
Με την έναρξη της δίκης άρχισαν και τα πρώτα προβλήματα καθώς τα μικρόφωνα ήταν κλειστά και ο ήχος δεν έφτανε στην κατάμεστη αίθουσα, με τους δημοσιογράφους να διαμαρτύρονται έντονα «απειλώντας» ότι θα αποχωρήσουν από τη διαδικασία. Λίγο αργότερα το πρόβλημα λύθηκε.
Η αίθουσα είναι κατάμεστη από Έλληνες και ξένους δημοσιογράφους, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι ακόμα και δικηγόροι των κατηγορουμένων στέκονται όρθιοι.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.